fredag 8. mars 2013

Ny blogg, eller fortsette på den gamle..?

Lage en helt ny blogg, eller fortsette på denne? That is the question!

Er jo bokstavlig talt år og dag siden denne bloggen var aktiv, men moro å se tilbake på det man har skrevet tidligere år da :)

Har prioritert barn, jobb og hund og hatt lite tid til andre ting som blogging den siste tiden. No er Hege snart 9 år og Thomas 7 år, tiden flyr avgårde! To flinke skolebarn har jeg, og Luna har blitt hele 5 år!

No er jeg jo allerede godt i gang med et innlegg på denne gamle bloggen min, så da blir det vel kanskje slik. Det blir ikke like hyppige innlegg som før vil jeg tro, men kanskje har jeg litt å fortelle om på hundefronten etterhvert om mine planer går som planlagt ;)

Må prøve å bli flinkere til å ta bilder igjen også, det er det også blitt lite av den siste tiden..

No kom jeg pluttselig på at jeg pleide å skrive inn innlegg i et annet program, og deretter inn på bloggen.. huff, husker jo ikke hvilket program det var..? Eller er det kanskje ikke nødvendig lenger.. ?


                                                                 Luna i fjor vinter

2 kommentarer:

Marianne sa...

Hold deg her du, så mister du ikke lesere iallefall ;) Blogg er blogg!

Programmet heter "windows live writer"..bedre å skrive i, å lettere å legge inn store bilder ;)

Luna sa...

Blogg er blogg, det har du rett i ;) Jeg har vel ikke så mange følgere lenger etter halvannent år med bloggtørke, men men..

Tenkte det var greit å ha en plass å legge valpeinfo,bilder osv, hvis det blir! På mandag skal jeg til trondheim for å øyelyse ho. Når det er gjort skal jeg tørre å begynne å glede meg litt! :)

Det var det med bildene, ja! windows live writer - takk! Får se om jeg klarer å laste ned det programmet igjen da, ny pc siden sist :)