torsdag 25. desember 2008

Julafton og 1. dag

Ja, så var jammen denne julaften også over... og jeg har fått meg digitalt speilrefleks kamera!! :D Da blir det tatt slike bilder som dette her :


Å, som vi har kosa oss. På julaften var vi med mine foreldre, de bor bare ti minutters kjøretid fra oss. Begynte tidlig med middag og gaver slik at de to små skulle holde ut hele seansen :) Alle er imponert av Luna som tar det meste med stor ro. Det var selvfølgelig en gave til henne under treet, som var noen gnagebein fra dyrebutikken, men hun fikk smake både det ene og det andre av alt det gode vi spiste til middag etter vi var ferdig, klarte ikke å dy oss :)



Luna og Fioline som er katten til mine foreldre holder fremdeles på å bli kjent, katten er 6 år eller noe sånt, og skal først nå tolerere en hund i hus.. Det går overaskende bra, men hun er fremdeles en smule skeptisk av og til. Da gjemmer hun seg på en stol fra spisestua og klabber til Luna på nesen om hun blir for pågående..


I dag har vi hatt massevis av middagsgjester her hjemme. Foreldre, søsken, oldeforeldre og tantebarn, 15 stk. totalt. Glad jeg bare skulle lage til fiskeboller! Det er det vi pleier å ha 1. juledag :) Det var kjempekoselig.


Tante Hanne får et hadekyss på nesa :)

Lasse og Luna er gode venner :)

Fortsatt god jul...

5 kommentarer:

Dixie sa...

Så kjekt med speilrefleks! :) Det har vi også, og det er veeeldig mye enklere å få fine bilder (synes jeg i hvert fall...). Mor og far kjøpte et lite Ixus kamera til familien til jul slik at det skal bli enklere å ta kamera med seg rundt omkring, men skal vi få ekstra fine bilder bruker vi fortsatt speilrefleksen! :)

Caroline sa...

Speilrefleks er supert ;D Fikk selv linse til mitt til jul! Wee :D Kose dere videre i julen!

Anonym sa...

Gratulerer med nytt kamera! Vi gleder oss til å se resultatene her:o)

Hørtes ut som en koselig, men hektisk jul:o) Da er det fint at Luna tar det meste med stor ro.

Ha en fortsatt god jul Marte og Luna.

Nøve sa...

Hos dere skjer det jammen litt av hvert :o)

Ha en fortsatt god jul!

Anonym sa...

Så i bloggen til Nalle og Nøve at dere har lapphundtreff på gang i Møre og Romsdal. Så gøy! Gleder meg til rapport derfra og bilder selvfølgelig!