torsdag 4. mars 2010

Noen bilder..

..på jakt etter et godt “tema” og bilder til Marianne sin fotoskole oppgave... ble heller dårlig med det, men noen andre bilder ble det da hvertfall.

div 006                                                                                     Svanene er her enda :)

div 018                                                                                              Mye snø

div 028                                                       Luna må pent vente mens matmor knipser bilder..

div 030                                                                  Kom igjen no da..! no vil jeg videre!

div 035 Her er et bilde av hvor jeg datt så lang jeg var, og nesten knuste kamera! Men det gikk heldigvis bra. Klink is med et lett snødekke over er skumle greier! På vei ned for å utforke “fjøra – tema” ;)

div 036                                                                                    Vel hjemme igjen…

div 037 søta!          

Ha en fin helg!!       

9 kommentarer:

Nøve sa...

Bilder fra deg er alltid spennende,Marte!
Nydelig natur omkring dere, og Luna er fantastisk fin nå i vinterpelsen sin!

Jeg fikk heller ikke tatt de bildene jeg hadde planlagt til fotoskolen :o(
men vi lærer underveis likevel :o)
Du har hatt det forferdelig hektisk ei stund nå - håper dere får ei god helg!

Ville sa...

Som Nøve sier; alltid flotte og spennende bilder fra deg, Marte:o)

Luna er jo helt nydelig der hun holder på deg for å si: nok er nok, jeg vil videre!

En fin helg ønsker vi dere:o)))

Gry og Millis blogg sa...

Som alltid flotte bilder fra deg Marte:o)

Nydelig natur og en vakker, vakker Luna:o)

Nå håper jeg det våres både hos dere og oss, himmel så godt det skal bli å se bilder på bloggene av grønt og blomster og noe som smaker av vår og sommer.

Ha en fin helg:o)

Gry Viola og Roxie sa...

Kjempe flotte bilder!! Så flink og tålmodig Luna er som venter på mor når hun bare knipser i vei!
Kjempe vakker er Luna nå i sin vinter pels!!
Ha en flott helg!!

Luna sa...

takk for det! :)
Våres ja, lengter litt etter våren nå! Det skal bli hærlig!!! :)
Vært skikkelig utedag og kost oss masse i dag, ungene og hundene er ikke lei av snøen.. ;)

Anne-Liss sa...

Kjempefine bilder, var flott det bildet hvor du ramlet.
Luna er jo søt som vanlig:o) og så tålmodig.

Dixie sa...

For noen kjeeempefine bilder! :D Som flere andre har kommentert, er Luna veldig fin i vinterpelsen sin! Også så tålmodig! :)

Ha en fin helg!

Basso sa...

En god ting kan ikke sies for ofte; Kjempebilder av fotograf Marte!! Hadde jo vært nærmest tragisk(!) om du knuste kameraet=O Bra det ikke skjedde! Hmm Mariannes fotoskole?? Hva er det for noe spennende da? Noe for meg, eller er den snart over? Masse knapper og styr på dette nye apparatet mitt som jeg burde bli fort kjent med hehe.

Basso sa...

Hmm lure på hvorfor vi ikke får frem profilbildet vårt her=S