søndag 1. mars 2009

På Sævollen

    Det er travle dager, og det har vel skjedd endel siden siste innlegg, men jeg er ikke helt i skrive humør... Så jeg legger bare  inn noen bilder jeg tok på Hessa i dag, som siste innspurt til fotokonkurransen :) Det er flott der ute i havgapet.. søndag i fjøra på hessa 001 søndag i fjøra på hessa 039søndag i fjøra på hessa 024 søndag i fjøra på hessa 030

Og på vei hjem møtte vi noen hunder ... Det var moro det!! 

søndag i fjøra på hessa 058 søndag i fjøra på hessa 056 søndag i fjøra på hessa 080 søndag i fjøra på hessa 060søndag i fjøra på hessa 057søndag i fjøra på hessa 088

9 kommentarer:

Anonym sa...

Det VAR flott der ja Marte!! Det er jo en helt fantastisk natur der du bor. Jeg har hørt så mye om Sunnmørsalpene... Har dere vært der?

Luna er jo alltid like vakker da, men hun så litt tvilende ut på et av bildene der:o) Så gøy å møte noen andre lekekamerater for Luna, hun ser ut som om hun storkoser seg:)

snorredimma sa...

Virkelig flott der i havgapet, men det så skikkelig surt og kaldt ut, da. Sommer'n er sikkert idyllisk.

Fått tatt mange i farta-bilder ser jeg....:-)

Nina og Bonnie sa...

Det var en "vill" natur du bor ved. Ikke som sjødønningene her. Det så kaldt ut. Fine Luna leker og koser seg. Det er gøy de får leke litt med andre hunder.

Også masse fine bilder. :-))

Nøve sa...

Så flotte bilder :o) Det greier seg i massevis, man trenger ikke si så mye hver gang når man har slikt å vise fram.
Ha ei fin uke!

Dixie sa...

For noen kjempefine bilder! :) Det så ut som et veldig fint sted der du bor!

Luna koste seg visst veldig med de andre hundene, ser det ut som! Å leke med andre hunder tror jeg må være det aller kjekkeste Dixie vet... :)

Anonym sa...

Jeg har vært i sunnmørsalpene, men det er veldig lenge siden..
Det er en halvtimes tur ut på Sævollen/Hessa fra der vi bor. Her er også Atlanterhavsparken, med blandt annet pingviner :) Ligger veldig flott til, helt uti havgapet. Der var vi forige søndag :) Arig med de pingvinene, de høres nesten ut som esel..

Marianne sa...

Jeg håper jeg får en tur innom sunnmøre til sommeren, det er en helt nydelig plass. Og særlig for oss sørlendinger som er vant til små hauger med trær på....fjell.? hva er det?

Nina og Bonnie sa...

Hei Marte. Opptatt om dagen??

Anonym sa...

Hei hei, det har vært en hektisk uke..!! Vi skal ha stor nyåpnings markering av løa på dyreklubben med snorklipping ved ordfører, kafe, hesteshow, sang, barneridning, hest og vogn +++ så det har vært mye forberedelser som avslutter i en stor fest i morra, gleder meg :) Har vært dugnad i dag. No skal jeg legge meg ned i sofaen og bli der til jeg skal legger meg :) Kommer referat så snart jeg får tid :) koselig at du merker at jeg er "vekke" hvertfalll nina, jeg leser blogginnlegg, men har desverre ikke tid å skrive så mye... kommer sterkere tilbake ;)