torsdag 30. juli 2009

Hegebilder 033

10 kommentarer:

Anonym sa...

Har dere SOL!!??...
Koseligt bilde av 2 bestiser der...her regner det og stormer...best å holde seg inne....det blide sørland....pøhhh!!

Luna sa...

hehe... 20 grader og t-sjorte vær her i dag :) men i morgen skal det vist regne igjen.... men det er desverre ikke like fint som på bilde, det er tatt før vi reiste til Danmark.. ;) Syns det var så koselig bilde, tydelig her at det ikke bare er jeg som er glad i Luna, selv om jeg måtte mase meg til hund i noen år.. ;))

Gry og Millis blogg sa...

Er Luna ei lita "pappajente"??? Koselig bilde:o)

Luna sa...

Luna er absolutt ei lita "pappajente" :)

Gry Viola og Roxie sa...

Hei! Så koselig bilde!!
Ser av bloggen nedenfor så har dere hett en kjempe fin ferie!!
Ha en fin helg!!

Nøve sa...

De ser så snille ut begge to :o)
GOD HELG!

Luna sa...

Det er de... :)

Nøve sa...

Takk for sist!!
Det var kjempetrivelig å hilse på dere.
Nå venter jeg og sikkert mange andre, spent på ditt referat. Ronny gikk omkring som en proff fotograf, så nå får vi se da ;o)

Gry Viola og Roxie sa...

Takk for en koselig helg!! Kjempe trivelig å hilse på dere!!
Vi treffes nok ved en senere anledning!!
Ha en fin uke!!

Luna sa...

Takk for sist ja, jeg har begynt på innlegget, men hektisk på jobb og et hus som må ryddes og klær som må vaskes og kake som må bakes, må feire ronny litt i morgen, han hadde jo bursdag i helga :) Og no skal vi hente shetlandsponniene som er på beite en times tid unna.. så da går resten av dagen til det! :) Får sette meg ned senere i kveld og prøve å bli ferdig... :) det var veldig kjekt å få hilse på dere også :)