søndag 12. juli 2009

Snart…

bursdag og lapphundtreff 033… reiser vi på Hessa med Luna der hun skal være mens vi er på ferietur til Danmark. Akkurat no klarer jeg ikke å glede meg så veldig mye til turen, men gruer meg mest til å levere fra meg dyret. Sånn er det bare… blir nok en kjekk ferie når vi kommer så langt, og det skal nok gå bra med Luna disse dagene også. Men det er litt kjipt at jeg må sette henne fra meg der og reise fra henne. Har ikke vært vekke fra henne en eneste dag siden vi hentet henne for over 1 år siden. Men men, vi skal bo sammen med mange andre og et hus der det ikke var lov å ha hund ble valgt, så da ble det sånn. Danmark med små barn betyr også mange parker og aktiviteter der man ikke kan ha med seg hund, så hun får det nok uansett bedre med sin turglade “farfar”.

Har skrevet 2 A4 sider med “innstrukser” he he. Han spurte heldigvis om det. Ikke 2 sider kanskje, men bedre å skrive litt for mye enn litt for lite tenkte  jeg.. :)

 

GOD SOMMER !

11 kommentarer:

Nøve sa...

Vet så godt hvordan du har det. Selvfølgelig klarer hundene seg utmerket godt uten oss, men slik er det nå bare :o(
Farfar blir sikkert glad for lista *fnis*

GOD TUR!!!

Børre og Hege sa...

God ferie. Luna kommer nok til å ha det fint. Dere kan glede dere til å hente henne etter ferien. Tenk så glad hun blir da.

T :-) sa...

Luna kommer nok til å ha det fint hos bestefar. Kanskje bedre enn du liker til og med ;-)Ungene syns kanskje det er godt å ha "matmor" for seg selv ei uke og du kan jo glede deg en herlig velkomst av en overlykkelig Luna når dere kommer hjem igjen.
Kos deg i ferien, både du og dine.

Marielle sa...

Måtte le litt for meg selv når jeg leste om lista :-P Hun kommer nok til å ha det fint :-) Du får bare glede deg til hvor glad hun blir når du kommer tilbake for å hente henne igjen ;-)

Luna sa...

Ja, hun kommer nok ikke til å lide noen nød.. ;) "farfar" kommer ikke hjem før i morgen mens vi leverer henne i kveld, så hun blir passa av "farmor" til da.. hun vil no sikkert passe på henne videre hun også altså, men det er liksom "farfar" som har tatt på seg hovedansvaret :) Han jobber på plattform og er hjemme 4 uker og på jobb i 2.
Begynner å glede meg litt til turen no da, første stopp er lilleputthammer :) og så gleder jeg meg veldig mye til dyreparken i kr.sand! :D ... og så gleder jeg meg til å se utrykket på thomas når han kommer inn i kaptein sabeltann land :)

Gry sa...

Luna kommer til å ha det storveies Marte. Kos dere på tur, uten å bekymre dere. Jeg vet at Nina har tenkt på hvordan det skulle være for meg å ha med Charlie på jobben, her sitter vi nå og han er en engel:o) Barnevaktens privilegium er vel å få lov til å skjemme dem bort litt også?;o)

HA EN RIKTIG GOD TUR!!!!

Luna sa...

Ja, jeg har bestemt meg for å ikke bekymre meg.. ikke stort jeg kan gjøre uansett! ;)
Tusen takk!! vi reiser i morgen tidlig.

Monica sa...

Sånn hadde eg det og før me sku levere Kayaq på hundepensjonat mens me var i Tyrkia! Gjekk å grua meg leenge. Men når eg sku levere han så blei eg med han inn i den "båsen" han skulle ha. Å Han gjekk rett ut i luftegården. Meir såg eg ikkje til han!! Forsåvidt greit, for då fant han seg fort til rette. Men blei jo litt trist og. Hehe:) Men veka gejkk fort å alle koste seg :)

Ville sa...

Ikke lett det der, jeg har tilgode å forholde meg til det å levere Ville ifra meg til andre.
Tror jeg er veldig hønemor.
Nå har ikke vi små barn som trenger en fin ferie, Danmark er jo helt topp for barn.
Kos dere masse i ferien, små og store:D
Luna vil nok helt sikkert har det fint hos farmor og farfar.

Anne-Liss sa...

Kos dere i Danmark, Luna kommer nok til å ha det kjempefint på sin ferie, hun blir nok bortskjemt ;-)

Merete sa...

Først gang et familiemedlem forlot den lille flokken vår og reiste bort demonstrerte Benita etterpå at hun var fornærmet... men deretter har det alltid vært ok. Nu vet hun at vi alltid kommer tilbake igjen. Viktig læring det også.