torsdag 5. februar 2009

Lek i snøen med Balto :)

     lek med balto i snøen 015 lek med balto i snøen 012 lek med balto i snøen 008lek med balto i snøen 037 lek med balto i snøen 019 lek med balto i snøen 036lek med balto i snøen 038lek med balto i snøen 046

I dag fikk jeg endelig  tatt noen ålreite i farta bilder med å stille inn kamera selv (ikke bruke automatstille..) Det kunne sikkert vært enda bedre, men jeg er fornøyd med bare at de ikke ble for mørke jeg.. :))

Det har vært flott vær her i dag, kaldt men sol og blå himmel.

8 kommentarer:

Marianne sa...

Disse bildene er jo kjempe flotte, og så så heldig du er som har sol..Nå går det på 2 uken uten sol her hos oss, og det er sjeldent, så det merkes...savner den store gule jeg nå!

Hanne sa...

Kjempeflotte bilder!! Spesielt det hvor Luna rister seg "så øra flagrer" (nest nederst).

Jeg innbiller meg også at det blir lettere å ta bilder med litt mere lys. Gleder meg til godvær!

Dixie sa...

Så fine bilder! :) Jeg prøver litt på å stille inn kameraet selv jeg også, men bildene blir ikke så fine som dette uansett... :)

Nina og Bonnie sa...

Kjempe flotte bilder sier jeg også. Du er flink.

Det bilde nr.2 synes jeg var flott. Flotte ansikter på de begge.

Gry og Millis blogg sa...

Kjempefine bilder Marte!! Så flink du har blitt!!! Jeg likte særlig det 3. bildet nedenfra, der Luna står på knærne og (nesten) flekker tenner:o)

snorredimma sa...

Super-flotte bilder, og jeg likte det nest nederste, jeg da...Morro når en får til kamera - gleder meg til jeg klarer det, også. :)

Nøve sa...

Kjempefine bilder av glade hunder, Marte!!!

Anonym sa...

Takk skal dere ha alle sammen :) No er det i gang med neste tema.. selv om dette også kan være det da - sammen med balto i snøen - tror ikke det kan bli bedre for lunapuna :)