onsdag 8. oktober 2008

Ny blogg !

Luna måtte ha en sånn fancy blogg hun også ! :)

No har jeg prøvd en stund å få bilda der jeg vil, men jeg gir opp... He he, lærer meg sikkert etterhvert, så får de no komme sånn halveis tilfeldig enn så lenge.. :D Bildene er fra gårsdagens tur.

Vi bor like ved et fint vann - Lerstadvannet- som ligger i et naturreservat. Det går en sti rundt hele vannet, som tar ca 20 min å gå i rolig tempo, passelig langt for små hverdagsturer.

Kjøpte ny mobil som skulle ha så bra kamera, men jeg ser på kvaliteten at den kunne vært bedre... Jeg får bli flinkere å ta med meg det vanlige kameraet når vi er ute å farter.

I dag har begge barna i huset vært hjemme pga. planleggingsdag i barnehagen. Dvs. at Luna puna har måtte dele på oppmerksomheten i hele dag, men vi har hatt det kjekt, vært på sunnmøre museum på barnas dag, og Luna var med en runde rundt på området etter eventyrstund og når minstemann sov i vogna - det er for mye å holde styr på en 2-åring, en 4-åring og en hund som ikke akkurat er flink å gå i bånd, og er super ivrig og litt vel glad i folk... Hvis noen kaster et blikk på henne, og hvertfall om de sier noe til henne, så blir hun helt yr av glede og vil helst hoppe opp og gi de et stort kyss :p


http://www.sunnmore.museum.no/ - verdt et besøk om man er på disse kanter! Museet er nærmeste nabo til hvor jeg (matmor) jobber, Borgund Dyreklubb. Dyreklubben holder på å få bygd ny løe, og når den er ferdig om en månedes tid blir det masse koselige folk og fe der. Vi gleder oss!


Jaja, no begynner kroppen og hodet bli sliten, så da er det nok på tide å kaste seg ned på sofaen litt. Luna ligger utslått på gulvet, og ronny på sofaen.

Prøve å legge til et siste bilde, bare så kjedelig at de legger seg helt i begynnelsen av bloggen.. "#"!¤"#
Er det lurt å legge inn alle bildene man skal ha med først eller ? Gode råd taes imot med takk :) Jeg er litt lite datateknisk av meg, men jeg prøver så godt jeg kan !
God natt ! :)

Ingen kommentarer: