mandag 13. oktober 2008

Stor jente !

I dag er Luna 8 måneder!

Hipp hipp hurra!


6 kommentarer:

Dixie sa...

Gratulerer med dagen, Luna! :)
8 måneder er veldig mye...

Hilsen Tina og Dixie

Gry og Millis blogg sa...

Gratulerer med gårsdagen Luna! Jeg har begynt å følge med i bloggen din. Jeg tror kanskje at vi er ganske like til sinns om dagen;o)

Hilsen Milli

Nøve sa...

Grarukerer med gårsdagen, sier jeg og!!
Nuss fra Nalle

Luna sa...

Tusen takk dere :)
Jeg følger med på alle bloggene deres, det er kjekt å lese hvordan andre med finsk lapphund i huset har det :)
Luna er litt sånn i teste-alder tror jeg, men hun er stort sett grei da. Mye energi i kroppen hvertfall, det er sikkert og vist. Full fart hele dagen, til ho ligger rett ut når kvelden kommer, hehe.
Skal prøve å fikse det så man kan legge kommentar uten å være logga på, men har ikke helt skjønt hvor man gjør det....

Luna sa...

da tror jeg det var i orden :)

Caroline sa...

Å så pen hun er blitt!
Får gratulere på etterkudd jeg da ;)
Hilsen Caroline & Keela