søndag 18. januar 2009

Så var den helga over..

...og i dag har jeg prøvd å fange flere "i farta" øyeblikk, men det er søren meg ikke lett..!! Knipsa nesten hundre bilder tilsammen tidligere i dag når Balto pluttselig dukka opp i hagen vår, men ikke et eneste bra :/ Ble et par fine bilder da, men ikke i farta.. De blir som oftest uklare, ikke så lett å fokusere når det går så fort...

I går hadde vi dugnad på dyreklubben og fikk gjort kjempemasse, det var deilig. Stort oppmøte og vi var heldig med været. Koste oss med pizza i pausen, og alle var glad og fornøyd :) Tidligere i dag begynte jeg på en hjemmeside til dyreklubben - skal legge ut link her når den er ferdig :)

Pinne"kamp" (Balto finner en pinne, og gir den ene enden til Luna *søtt*) :

pinnekamp1 013 

pinnekamp2

 min pinne

Ellers så blir "i farta" bildene litt sånn som dette :

luna, balto,lasse og litt anna 095 eller dette: luna, balto,lasse og litt anna 064

9 kommentarer:

Anonym sa...

For et flott bilde du har på toppen Marte, det oser jo av fred og idyll, også de flotte fjellene i bakgrunnen!

Skjønne, skjønne Balto. Han hadde Milli likt (men mest sannsynlig stukket av med pinnen).

Dine "I farta" bilder ligner til forveksling mine. Ikke et kompliment kanskje, men felles skjebne felles trøst:o)

Gleder meg allerede til dyreklubblinken!

Luna sa...

Balto er fantasisk snill og en flott fyr :) Pinnen knakk tilslutt i to, og de knasket hver sin del :)
Ikke helt enkelt med disse fartsfylte bildene nei...

Nina og Bonnie sa...

Så fine bilder av Balto og Luna. Hva slags rase er han? Det var er fin hanne.

"I farta" bildene ser ut som endel av mine også. Trøst! Ikke lett å fotografere noe som går så fort.

Jeg er også spent på dyreklubblinken. Gleder meg til den.

Nøve sa...

For ei stri med denne konkurransen!! Blir iallefall mange andre fine bilder ut av den...

Så heldig Luna er som har en slik kompis ;o)

T :-) sa...

Flotte bilder av Balto og Luna. Morsomt å se de deler på pinnen. Er Balto en Islending?

Anonym sa...

Balto er en blandingshund.. av 5-6 forskjellige raser, husker ikke helt hvilke.. Men det er verken finsk spets, islandshund eller lapphund i han hvertfall... ;)

Marianne sa...

Er veldig gøy for meg da at dere styrer med disse bildene. det kommer til å bli en gøy konkurranse med mange flotte bilder.....balto var en ordentlig kjekkas, så ut som om han og luna hadde det kjempe gøy!

Dixie sa...

Det ser ut som om Balto og Luna har det veldig kjekt sammen med den pinnen! :) Dixie ville nok også stukket av med pinnen, som det blir sagt om Milli.

"I farta" bildene blir veldig ofte seende sånn ut, ja! Det kan jeg si meg helt enig i! :)

Det blir kjekt å se hjemmesidene til dyreklubben! :)

snorredimma sa...

Fortvil ikke - de fleste "i farta-bildene" mine blir sånn, men til slutt klarer vi vel å fange et blinkskudd..sukk!
Flott med lekekamerater. Dimma og Snorre har og en kamerat som plutselig hopper over gjerdet og inn til oss for å leke og spriiinge..Han heter Balder. (blanding av fuglehund og retriver)