lørdag 31. januar 2009

Vårt 2. hjem

I dag har det vært strålende sol og knallblå himmel, helt hærlig ! Tok turen ned på dyreklubben for å teste ut Luna (hesten) foran vogna. Det gikk strålende, hun var veldig flink og tok det med stor ro :) Bra var det, siden jeg nettopp har kjøpt ny vogn med plass til åtte passasjerer. Den blir fin å ha til våren når alle barneridningene setter i gang.

Når det er så fint vær som det har vært i dag kommer det mange besøkende til dyreklubben. Det er så koselig og kjekt å se barna glede seg over dyra :)kjøring og hagebilde 004

Tok noen bilder når vi kjørte med Luna. "I farta" bilde til fotokonkurransen må jeg ta i morra.. Hege skulle i bursdag og Ronny male hus, så det ble desverre ikke mer tid i dag.. 

kjøring og hagebilde 010

kjøring og hagebilde 025

 kjøring og hagebilde 032

kjøring og hagebilde 036

Luna måtte jo også få prøve... :)

kjøring og hagebilde 037

9 kommentarer:

Anonym sa...

Så utrolig herlig idyllisk!!! Jeg har egentlig ikke mer å si jeg Marte, for det gir jo ro i sjela bare å få se disse bildene dine:o)

Dixie sa...

Ååå, så fint det var der! :) Og Luna (begge to, egentlig) var jo bare helt nydelig! Jeg har alltid likt godt Fjordinger! :)

Du får ha lykke til med "I farta" bildene i morgen! Gleder meg til å se hvordan det går med den hemmelige ideen din...

Anonym sa...

Jeg tok forresten et bilde i dag som jeg vurdere kan være det ene av de to bildene til konkuransen...:) men det er litt på kanten i forhold til tema.. Den hemmelige ideen min har jeg prøvd, men slo ikke helt ann. Det var å få Hege til å blåse såpebobler og springe, men det ble ikke nok fart.. (de er vist ikke like spennende lenger, he he) I morra måå jeg komme meg ut i sola og få litt fart på frøkna.. :)

Nøve sa...

Nydelig!!! Det finns ikke noe stasligere enn den gode norske Fjordingen. Og så vårlig det er hos dere! Fikk 17.mai stemning her jeg sitter.
Luna'ene får jammen prøve litt av hvert :o)

Jeg tok også noen "i farta" bilder idag, litt på kanten.. Får se om det blir bedre i morgen, ellers får de duge. Blir spennende å se alle innsendte bildene!

Hanne sa...

Å, så deilige bilder! Ble helt våryr, jeg... Her ligger snøen fortsatt og det er ganske kaldt. Fint med snø også, altså, men dette så jo rent ut idyllisk ut!

Nina og Bonnie sa...

Jeg tenkte det samme som Hanne. Vår og påske når jeg så de bildene. Dere har det flott. Her ligger snøen i bøtter og spann og det er meldt mere nå sier ryktene.

Marianne sa...

Såå koseligt dere har det, er jo så gøy å ut med hest og vogn.....Blir spennende å se hva slags bilder du har fått til da!

Anonym sa...

ja, no driver jeg å leser på kommentarer for å finne epost adressa di..! Jeg har ikke funnet den enda, husker ikke hvor du skrev den...! Lete litt til mens jeg håper du svarer... :)

Anonym sa...

fant an... :)